פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
158696c3fdd00a4a7929304155906e7e

גריל קולמן

גריל קולמן – מידע נוסף

הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת נותנת את אותותיה במגוון תחומים, החל מתחומי המחשוב, דרך תחומי הרפואה ועד תחומי המזון והקולינריה. אין ספק שיותר ויותר מכשירים טכנולוגיים מצליחים להיכנס לשוק ולחולל בו מהפכה של ממש, ואם נסתכל באופן ספציפי על תחום האוכל והקולינריה נמצא שגריל גז קולמן עושה שינוי אדיר בעניין הזה. אין כמו הצבת גריל בחצר הבית או על הגג, כדי לייצר ארוחות משפחתיות טעימות, חוויות אירוח קולינריות ברמה אחרת, וכדי להביא את העל האש לתוך המרחב האינטימי שלכם – מבלי לצאת לרגע מהבית. בעזרת גריל קולמן המקצועי תוכלו להשיג את כל אלו בכמה צעדים פשוטים, אז בואו נכיר אותו קצת יותר לעומק.

הצורך בגריל גז קולמן

אנשים רבים קונים בשנים האחרונות גריל גז קולמן ומציבים אותו בשטח הבית שלהם, והסיבה לכך היא ברורה לחלוטין – ארוחת על האש בחוץ נהיתה פשוט משימה מתישה, מתסכלת וכמעט בלתי אפשרית. כל שבת, חגיגות יום העצמאות וחול המועד של חגים שונים מתאפיינים בארוחות על האש שממלאות את הפארקים על ידי עשרות אלפי אנשים ברחבי הארץ. מדובר על חגיגות שאי אפשר שלא ליהנות מהן, על פניו, אם כי ברגע האמת החגיגות הופכות לסיוט.

היציאה מהבית, ארגון החפצים, השמירה על הסלטים והבשרים בטמפרטורות קור על אף החום הגדול שבחוץ, מציאת חניה, חיפוש אחר פיסת דשא פנויה, מיקום המנגל וכמובן מכת הזבובים – כל אלו הן בעיות גדולות שאי אפשר להתעלם מהן, שהופכות כל על האש שאמור להיות מהנה לחוויה שאף אורח לא יוכל לזכור לטובה. כאן בדיוק גריל קולמן נכנס לתמונה, והוא עומד לשנות אותה בלא פחות מ-180 מעלות.

אם גם אתם רוצים להצטרף לאלפי אנשים בישראל ששינו את חייהם, ולעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם שנהנים בכל יום מחדש מהתוצרים הנהדרים של גריל גז קולמן – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

גריל קולמן – היכרות ראשונית

קולמן הוא אחד מיצרני הגרילים הכי מוכרים וטובים הן בארץ והן בעולם. גריל קולמן הוא גריל אמריקאי, וכידוע העם האמריקאי אינו חף מחגיגות ברביקיו ועל האש מהטובות, הטעימות והנפוצות ביותר בעולם. בהתאם, היצרן האמריקאי הזה יודע היטב מהו ברביקיו טוב, ולכן בקולמן עבדו רבות כדי לפתח גרילים מעולים, מתקדמים ובעלי יכולות מדהימות לבישול וצלייה. בארצות הברית ארוחת הברביקיו היא לא פחות ממסורת של ממש, בין אם ביום העצמאות שידוע גם בתור fourth of July, בין אם בימי זיכרון (כן, חוגגים קצת אחרת בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות), ובין אם בצהרי יום ראשון, שהוא כידוע יום המנוחה של האמריקאים.

כל אלו לא מפריעים גם לנו בישראל ליהנות מגריל גז קולמן בימי החגיגות שלנו – ימי העצמאות, שבתות, חגים, ימי הולדת ועוד מגוון חגיגות שמצדיקות ארוחה מפוארת על האש.

הגריל של חברת קולמן מיובא לארץ על ידי מגוון חברות, והביקוש הגבוה אליו הוא זה שמוכיח שהוא אכן יודע לעשות את הטובה בצורה הטובה ביותר.

לצד מתחריו הרבים, גריל קולמן ניצב מעל כולם עם איכות ביצועים מקסימלית, תכניות בישול רבות ומגוונות, דגמים שיענו על כל צורך ומכל בחינה, ומחירים שיכולים להתאים לכל כיס בהתאם לתקציב. גריל גז קולמן מגיע במגוון רחב מאוד של דגמים – גדולים, קטנים, משולבי מטבח חוץ, גרילים שעומדים בפני עצמם, גרילים עם תכניות בישול עשירות יותר לעומת גרילים פשוטים יותר ועוד. כל אלו הופכים את גריל קולמן למבוקש מאוד על ידי צרכנים הן בארץ בפרט והן בעולם בכלל, ולכן גם אתם מוזמנים היום לצרף אותו אל שורות המטבח שלכם, ולשדרג את הארוחות שלכם בקלות!

לאילו סוגים של בתים ומרחבים גריל קולמן יכול להתאים?

היות וגריל גז קולמן מגיע בצורות שונות ובגדלים משתנים, הוא יכול להתאים כמעט לכל חלל שהוא. מספיק שיש לכם מרפסת, גג, חצר או גינה – ואתם כבר יכולים להציב בהם בקלות את הגריל המעולה הזה. גם אם אתם לא חובבי בשר מושבעים אלא אנשים שמעדיפים לפגוש על הצלחת שלכם בעיקר ירקות – הגריל יכול להיות מעולה עבורכם לצליית ירקות עד למידת העשייה המושלמת, שתספק לכם ארוחה משביעה, טעימה ולא פחות חשוב – מגוונת!

העניין העיקרי כאן הוא שגריל קולמן יכול להיות מוצב בכל מקום בפשטות. בין אם אתם גרים בפנטהאוז מדהים עם גג ענק, בין אם הבית שלכם פרטי ויש לו חצר ענקית או גינה פשוטה, ובין אם אתם גרים בבניין קומות שבו יש לכם מרפסת גדולה מספיק להצבת גריל גז קולמן – אתם לחלוטין קהל היעד של המותג, ויכולים ליהנות ממנו בהקדם.

מה אפשר להכין באמצעות גריל קולמן?

גריל קולמן הוא למעשה גריל גז שיכול להגיע בכמה וכמה דגמים – גדולים יותר או קטנים יותר, משוכללים יותר או פחות, כיחידת גריל עצמאית או כחלק ממטבח חוץ מלא. בהתאם לגריל קולמן שבו תבחרו, כך תוכלו להנות ממנו בצורות שונות.

באופן כללי, גריל קולמן יכול לשמש אתכם לצליית ירקות כמו חציל, בטטה, תפוח אדמה, גמבה, עגבניה, בצלים, ראשי שום ועוד, בין אם כירקות עצמאיים ובין אם כשיפודי ירקות טעימים ומעושנים. כמו כן, ניתן לצלות באמצעות גריל קולמן סטייקים מעולים במידת עשייה מושלמת, כמו גם פרגיות, שיפודי עוף, לבבות, כבדים ובקיצור – כל מה שעולה על דעתכם.

בשנים האחרונות ניתן להבחין בשינוי משמעותי בתרבות הצריכה הן של הצרכנים במדינת ישראל והן של הצרכנים בעולם בכלל. היום אנשים רבים מעדיפים את הארוחות שלהם ביתיות ככל הניתן, ומוותרים על אוכל שמוכן במסעדות, ברים או אפילו על ידי אנשים פרטיים שמארחים בביתם או מוכרים מתבשיליהם. התוצאה של המצב הזה היא ברורה – מעבר לבישולים ביתיים רבים, עלייה בכמות הקניות השבועית של כל משפחה, ובהתאם גם הרצון בגיוון הארוחות ושדרוגן. עם גריל קולמן כל אלו אפשריים גם עבורכם.

עצם היכולת לגוון את הארוחות ולא להתקבע על סגנון קולינרי אחד, מאפשר לגריל גז קולמן להיות מוצר שרלוונטי לכל בית ובית – החל מבתים שבהם גרים זוגות רווקים קרניבורים, דרך בתים שבהם גרות משפחות טבעוניות ועד בתים שפשוט אוהבים את האוכל שלהם צלוי היטב. אין ספק שהיום גריל גז קולמן הוא הפתרון המושלם לכל מי שמחפש גיוון, העשרה וטעמים מיוחדים בכל ארוחה מחדש.

היתרון של גריל זה לעומת מנגל פחמים

גריל קולמן הוא גריל גז למרפסת או לגינה, אשר מתבסס על טכנולוגיית צלייה מתקדמת ביותר. להבדיל ממנגל פחמים, גריל קולמן אינו פולט חומרים מזהמים לאוויר, ולא עוטף את הבשרים והירקות באותם החומרים. גריל גז מאפשר בישול וצלייה הרבה יותר איכותיים ונקיים, ובהתאם הטעמים יוכלו להיות נפלאים ובלי שום סיכונים לבריאות שלכם.

בימים שבהם המודעות הסביבתית גדולה יותר, ויותר ויותר אנשים מנסים לצמצם או לשנות את הצריכה שלהם בתחומים כמו חשמל, מזון או ביגוד, גריל גז קולמן יכול להיות שינוי משמעותי ואפילו קריטי שיוכל לסייע לשמירה על איכות הסביבה בפרט ועל כדור הארץ בכלל.

יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב גריל גז במטבח שלהם, בין אם בחצר, במרפסת או על הגג. הסיבות לכך הן ברורות – גם אוכל טעים והיגייני יותר, גם שמירה מקסימלית על הבריאות, וכאמור – גם שמירה על כדור הארץ. ברגע אחד בילוי הפיקניק המשפחתי הופך להיות הרבה יותר ביתי ואינטימי, ומספק חוויה קולינרית מזינה ואיכותית.

מה המחיר של גריל קולמן?

אחת השאלות שבוודאי מעניינות אתכם היא שאלת המחיר. כמובן שגריל קולמן מביא איתו מחיר יקר יותר ממנגל מתכת שאפשר למצוא בכל תחנת דלק או חנות נוחות על הדרך, אבל מדובר כאן על מחיר שלחלוטין שווה את התמורה.

טווח המחירים עבור רכישת גריל קולמן עומד על בין כ-1,600 ש"ח ויכול להגיע גם למחירים גבוהים הרבה יותר של כ-7,000 ש"ח. המחיר שתשלמו ישקף את גודל הגריל, איכותו, מספר תכניות הבישול שהוא מספק, הדגם שלו – ישן או חדש יותר ועוד. כמובן שכמו שציינו קודם לכן – הכל תלוי גם בתקציב שלכם, ולכן כדאי להגיע למעמד הרכישה עם תקציב שמתאים לכם, ולהתאים את הרכישה אליו.

טיפ נוסף וחשוב – שמרו על גמישות מסויימת, כך שאם תצטרכו להוסיף כמה מאות שקלים בלבד עבור גריל משודרג יותר, תוכלו לעשות זאת ולהעצים את החוויה שתקבלו. מה שבטוח הוא שבעבור כל מחיר שאותו תבחרו להשקיע תוכלו לצאת עם תמורה לא פחות ממושלמת, ועם גריל שישמש אתכם לאורך שנים ארוכות ומאות ארוחות שונות.

רוצים לרכוש גריל קולמן? זה לגמרי אפשרי

עכשיו גם אתם מוזמנים לרכוש גריל קולמן מקצועי ואיכותי לגג או הגינה שלכם, בכמה צעדים פשוטים. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את הדגם, לשלם, ולהמתין להובלה שתביא את הגריל עד אליכם. תהנו!

תוצאות: 26
בחרת לסנן לפי: גרילים Coleman
כמות מבערים:
טווח מחירים
סינונים נוספים

כמות מבערים: טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy