פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
24c2fddc75316968824aa88b4fcd8918

טאבון פיצה

לא משנה את מי תשאלו, כל איש ואישה בעולם יגידו לכם שאין כמו פיצה! המאכל האהוב הוא השילוב המושלם בין בצק אוורירי, גבינה נמתחת, רסק עגבניות נהדר וכל התוספות הכי טעימות שיש, ואין ספק שהוא כבש את העולם בכל הגזרות. הפיצה היא מאכל שכמעט אין מי שמוותר על האכילה שלו, וכבר מגילאים צעירים ניתן לראות ילדים קטנים שכמהים לעוד ביס במשולש הטעים ביותר בעולם. עם טאבון פיצה אתם יכולים להביא את חווית הקולינריה של עולם הפיצה עד הבית שלכם, ולהתחיל להנות מארוחות משודרגות בכל ערב מחדש. אז מה חשוב לדעת על טאבון פיצה רגע לפני שמתחילים להתפיח את הבצק? הנה כל התשובות.

טאבון פיצה – מה זה בכלל?

הרקע של עולם הטאבונים הוא רקע מעניין מאוד. בעבר, על מנת לאפות כל מיני לחמים ומאפים, היה צורך בבניית טאבון בשטח. בניית הטאבון היתה נעשית באמצעות חול, חרס, בוץ ואבנים, כך שהיה נוצר מעין תנור שטח יעיל להדלקת אש ולאפייה. מאז ועד היום הרבה השתנה, והפיתוחים של כלי האוכל השונים מציעים היום טאבון פיצה בלי כל הבלאגן הזה. היום טאבון פיצה מגיע במגוון דגמים ופורמטים, כשהמשותף לכולם הוא קלות השימוש בו, כמו גם הנוחות בלמקם אותו בבית.

איך עובד טאבון פיצה?

היום טאבון פיצה פועל בצורה הכי פשוטה שאפשר לדמיין. הטאבון מגיע במגוון גדלים – החל מהגדולים ביותר ועד הקטנים ביותר, ומתחבר בקלות לבלון גז. בלון הגז הוא זה שמאפשר לטאבון פיצה לפעול, ובאמצעותו ניתן לאפות בתוכו את הפיצה המיוחלת.

קיימים היום דגמים פשוטים ובסיסיים יותר של טאבון פיצה לעומת דגמים מתקדמים יותר, ואתם כמובן מוזמנים לבחור את הדגם שהכי מתאים לכם הן מבחינת גודל, הן מבחינת תקציב והן מבחינת מפרט טכני ויכולות.

לחגוג כמו מלכים עם טאבון פיצה בבית

אז מה בעצם העיקרון שעומד מאחורי רכישת טאבון פיצה לבית? ובכן, מדובר על עיקרון פשוט מאוד – להפוך את הארוחות שלכם להרבה יותר טעימות מאי פעם. הפיצה היא מאכל שקל מאוד להכין אותו, והוא אינו מצריך איזשהן הכנות מוקדמות ומפרכות. לכן, כל מה שתצטרכו לעשות כדי לייצר ארוחה טובה הוא פשוט לפתוח את הבצק, למרוח עליו את רסק העגבניות, להוסיף מעליו את הגבינה ולצרף איזה תוספות שרק מתחשק לכם.

אה, וזה עדיין לא הסוף! היום בעזרת טאבון פיצה תוכלו לאפות כל סוג פיצה שהוא – פיצה “רגילה”, פיצה טבעונית, פיצה עם שמנת במקום רסק עגבניות, מגוון פוקאצ’ות, ובקיצור – כל ארוחה יכולה להיות בסגנון אחר לחלוטין, עם מטעמי פיצה שלעולם לא יימאס לכם מהם.

למי זה טוב?

הרבה אנשים נמנעים מרכישת טאבון פיצה מטעמים של מקום בבית, ומעדיפים להשאיר את המרפסת, הגג או החצר שלהם נקיים מכלים מהסוג הזה. אם אתם נמנים עם אותם אנשים, כדאי שתדעו שטאבון פיצה היום מגיע גם בדגמים קטנים במיוחד, כך שלא ייתפס שטח גדול מהמרפסת שלכם למען הצבת הטאבון.

המחירים של טאבון פיצה שכדאי להכיר

טאבון פיצה מביא איתו כמובן גם מחירים שונים, שתלויים בכל מיני גורמים. בין היתר, מה שיקבע את המחיר הסופי עבור טאבון פיצה הם קריטריונים כמו גודל, איכות, יצרן, יד ראשונה לעומת יד שניה ועוד. על מנת שתוכלו לדעת פחות או יותר לקראת מה אתם הולכים כאן, הכנו לכם טווח מחירים שאותו אתם עתידים לשלם עבור טאבון פיצה, שנע בין כ-780 ש"ח בלבד, ויכול להגיע גם לכ-2,990 ש"ח, 4,590 ש"ח ועוד.

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בחנות שבה אתם עומדים לרכוש טאבון פיצה, על מנת שאלו יוכלו להתאים לכם טאבון פיצה שמתאים לכם מכל הבחינות.

Home360 – עושים את האקסטרה בשבילכם

אנחנו בחברת Home360 מציעים לכם מגוון רחב של דגמי טאבון פיצה. נציגי המכירות של החברה שלנו ישמחו ללוות אתכם בדרך אל הבחירה הטובה ביותר עבורכם, בין אם היא תהיה טאבון פיצה בסיסי ופשוט יחסית, ובין אם היא תהיה טאבון פיצה מפואר, מתקדם ואיכותי ברמות הגבוהות ביותר. אצלנו תוכלו להתאים לעצמכם טאבון פיצה לכל צורך – החל מבתים פרטיים ועד משרדים שמעוניינים לאבזר את עצמם בכלי מטבח חדשים, ובקיצור – כל מה שנשאר לכם זה פשוט לפנות אלינו ואנחנו כבר ניקח את זה משם. נתראה!

תוצאות: 9
בחרת לסנן לפי: טאבון פיצה
סינונים נוספים

מותג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy