פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
F980ed49c8c46fbbc9feb00b58b56af6

מטבחי חוץ

אתם מאוהבים בגינה, בחצר או בגג שלכם, מארחים בהם בכל הזדמנות שניתנת לכם, ואתם מתים על הרגע הזה שבו האורחים מגיעים, מתיישבים בנוח ומתחילים להנות ביחד. כן, אין ספק שבתים פרטיים או בתים שנמצאים בקומות האחרונות בבניינים נהנים מפריבילגיה נהדרת של אירוח בחוץ בנחת ובמרחבים גדולים, והיום האירוח הזה יכול להשתדרג פי כמה וכמה. אם גם אתם רוצים לקחת את האירוח שלכם לרמה אחת מעל, כדאי שתכירו את האפשרות של שילוב מטבחי חוץ בגינה, בחצר או בגג שלכם. בעזרת מטבחי חוץ כל החוויה עומדת להשתנות בצורה משמעותית, ואתם עומדים לעבוד הרבה פחות קשה ממה שהתרגלתם עד היום. אז איך כל זה יכול לקרות, איך מטבחי חוץ מתפקדים בפועל ואיך בוחרים מבין כל האפשרויות? הנה כמה תשובות שיוכלו לעזור לכם לעשות קצת סדר בנושא, אז קדימה – בואו נתחיל.

מטבחי חוץ – על מה ולמה?

כשמדברים על מטבחי חוץ מדברים בעצם על ניצול השטח החיצוני של הבית שלכם בצורה מקסימלית, באמצעות הצבת מטבח נוסף בו. המטבח הפנימי שנמצא בתוך הבית שלכם הוא מטבח גדול ומאפשר, אבל כשאתם מארחים בחוץ אין טרטור יותר גדול מאשר להיכנס, לצאת, שוב להיכנס ושוב לצאת עם הכלים, האוכל והזבל מתוך הבית לבחוץ וההיפך.

מטבחי חוץ נועדו לפתור את הבעיה הגדולה הזו בצורה סופר פשוטה – הצבת מטבח נוסף בשטח האירוח החיצוני, כך שהטרטור יכול להיפסק ברגע אחד פשוט.

מה זה אומר בכלל מטבחי חוץ?

מטבחי חוץ הם לא בדיוק אותו הדבר כמו המטבחים הפנימיים, אבל הם כוללים בתוכם את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת להרים ארוחה שווה מא’ ועד ת’, מבלי שכף רגלכם תדרוך בתוך הבית – לא לקראת האירוח, לא בזמן האירוח וגם לא אחריו.

מטבחי חוץ מורכבים ממשטח עבודה, כיור, ברז, שטחי אחסון, גריל גז ולפעמים אפילו מקרר קטן. בהתאם, הם יכולים להתאים לכם לכל סוג של אירוח – בין אם הוא מפואר ומתפרש על פני שעות ארוכות, ובין אם הוא צנוע וקצר יותר. במטבח יש לכם את כל מה שאתם צריכים – משטח עבודה כדי לחתוך, לתבל ולהכין את מוצרי הגלם לקראת בישול, כיור וברז לשטיפת ידיים וכלים, שטחי אחסון כדי לאחסן בהם כלים שונים כמו קערות, סכו"ם, כלי צלייה ועוד, גריל גז להכנת האוכל בפועל בשיטות צלייה שונות, וכן מקרר קטן כדי לשמור את כל מוצרי הגלם שלכם בקירור עד ההכנה בפועל.

מטבחי חוץ – לא לחובבי בישול בלבד

אנשים רבים חושבים שעל מנת להשקיע ולרכוש מטבחי חוץ צריך להיות חובבי בישול מושבעים, אבל בפועל לא כך הדבר. כל מי שרוצה לארח בצורה נעימה בחצר, בגג או בגינה שלו מוזמן להצטייד במטבחי חוץ כדי לשדרג את החוויה. לא צריך להיות מומחים גדולים לבשר או לירקות כדי להחזיק מטבח שכזה, אלא פשוט לרצות להפריד בין המטבח הפנימי לבין המטבח החיצוני, ולחסוך בהרבה מאוד בלאגן.

בלאגן? באמת?

כן, באמת! ברגע שאתם מארחים את האורחים שלכם בחוץ כשהמטבח שלכם נמצא בפנים, אתם גורמים לעצמכם לטיילת מרגיזה ומטרטרת. האורחים בחוץ אבל האוכל בפנים, הזבל מצטבר ונערם בחוץ אבל הפח בפנים – מעצבן, לא? ובכן, ברגע שאתם מציבים מטבחי חוץ אתם פותרים את כל הבעיה הזו, ויכולים לעשות את הכל באותו האיזור.

מטבחי חוץ מונעים מהבית להסריח

דבר נוסף שמטבחי חוץ מביאים איתם הוא מניעת הריח בבית. בישולים בבית הרבה פעמים מציפים אותו בריחות חזקים, על אחת כמה וכמה כשהאירוח כולל ארוחת על האש שמביאה איתה בדרך כלל גם כמויות גדולות מאוד של עשן. ברגע שאתם נעזרים במטבחי חוץ – כל התמונה הזו משתנה לחלוטין.

בעזרת בישול במטבחי חוץ אתם דואגים לכך שהבית יישאר סגור ולא יספוג את ריחות הבישול, ואילו אתם שעומדים בחוץ ומבשלים יכולים להיות בטוחים שכל העשן והריחות החזקים יתנדפו עם הרוח הנושבת בחוץ. מדובר כאן על יתרונות מצוינים שכבר חוללו שינוי משמעותי בחייהם של אנשים רבים.

להביא את הפיקניק לתוך הבית

מטבחי חוץ, כאמור, מביאים איתם גם גריל גז. גריל גז שכזה מביא איתו כל מיני גדלים ותכניות בישול שונות, אבל מה שבטוח הוא שהוא מאפשר קיום ארוחות על האש מבלי לצאת מהבית. אם עד רגע הצבת מטבחי חוץ בחצר, בגג או בגינה שלכם התרגלתם לעשות על האש בפארקים או בגינות, ולהילחם עם אנשים רבים על פיסת דשא פנויה, הרי שעכשיו אתם יכולים לשכוח מכל זה ולארגן לעצמכם פיקניק מבלי לצאת מהבית.

היות ובתור ישראלים כולנו אוהבים לחגוג ארוחות על האש במסגרת אירועים שונים – החל מימי הולדת, דרך יום העצמאות ועד שבת קיצית ונעימה, מדובר כאן על מצרך שאין לו שום תחליף. מהרגע שמטבחי חוץ יוצבו אצלכם אתם יכולים להיות בטוחים שכל חווית הפיקניק והעל האש שלכם תשתנה, ובינינו – אין לזה מחיר.

סוגים של מטבחי חוץ שכדאי להכיר

אז מדובר כאן על עולם שרק הולך ומתרחב מדי שנה. יותר ויותר חברות היום מבינות שכדאי להן לייצר מטבחי חוץ שכוללים את כל מה שאנשים כמוכם מחפשים לעצמם, ולכן היצע הדגמים והיצרנים רק הולך ועולה. לכן, החלטנו לספר לכם על כמה סוגים של מטבחי חוץ שכדאי לכם להכיר, על מנת להציב אותם בקלות גם אצלכם בבית.

אם נסתכל על גזרתם של מטבחי חוץ צנועים יחסית, נמצא מטבחים שכוללים מטבח עם כיור, ברז, משטח עבודה קטן, מספר שטחי אחסון וגריל גז. מדובר כאן על מטבחים שיוכלו בהחלט להספיק לכם, בוודאי אם הגג, החצר או הגינה שלכם קטנים יחסית. מטבחים כאלו מביאים איתם גם מחירים שנעים בין כ-6,000 ₪ ל-10,000 ₪.

מטבחי חוץ גדולים יותר יכללו כיור, ברז, משטחי עבודה גדולים ונרחבים במיוחד, שטחי אחסון גדולים ורבים, גריל גז וגם מקרר. מטבחים אלו כבר יביאו איתם מחירים גבוהים יותר של כ-15,000 ₪ ומעלה.

HOME360 – לקנות מטבחי חוץ בלב שקט

אנחנו בחברת HOME360 מציעים לכם לבקר באתר האינטרנט שלנו או בחנות ולהתרשם מהמון מטבחי חוץ שונים, שמיוצרים על ידי חברת COLEMAN – אחת מיצרניות מטבחי החוץ הגדולות והבולטות ביותר בעולם. אצלנו תוכלו לקבל הדרכה וליווי עד הבחירה במטבחי חוץ שמתאימים לכם בול, אז קדימה – בואו אלינו, אנחנו כבר מחכים לפגוש אתכם!

תוצאות: 12
בחרת לסנן לפי: מטבחי חוץ
מותג
THOR(1)
Coleman(10)
Z GRILLS(1)
סינונים נוספים

מותג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy