פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
6259e83396c1105239726bcd3c639b13

טאבונים

רוצים לקנות טאבון?

אם יוצא לכם לצפות בתכניות בישול שונות שמשודרות בטלוויזיה, בוודאי יוצא לכם לא פעם להבחין בטאבון שבו עושים המתמודדים השונים שימוש לפחות אחת לתכנית. טאבונים הם כלי מדהים שיכול לייצר אלמנטים בישוליים, צלייתיים ואפייתיים פשוט יוצאי דופן, שמעניקים ארומה מיוחדת לכל מאכל שנכנס אליהם. אם צפייה בטאבונים עושה גם לכם חשק להתחיל ולבשל איתם, תדעו שהדבר הזה בהחלט אפשרי. היום תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של טאבונים, ניידים או נייחים ככל שיהיו, ולהנות ממגוון ארוחות מיוחדות אצלכם בבית, עם אפס מאמץ. כדי שתדעו איך לבחור, מה לחפש ומאיפה להתחיל בתהליך הרכישה – הכנו לכם כאן כמה פרטי מידע שממש לא כדאי לפספס. קדימה, זה הזמן להפעיל מבערים ולהתפיח בצקים – כי אנחנו מתחילים!

טאבונים – מה כל כך מיוחד בהם?

הטאבונים הם ממש לא המצאה חדשה, להיפך – הם אחד מהמכשירים הכי עתיקים שקיימים בעולם הבישול. תחילה הטאבונים היו מיוצרים מחרס, מחול ואפילו מאבן, ובעזרת האש שהיתה בוערת בתוכם – היו מתבשלים מגוון לחמים. לאורך השנים טאבונים הפכו להיות הרבה יותר מתוחכמים, טכנולוגיים וחכמים, ובהתאם ניתן להתאים להם צורות הרבה יותר קומפקטיות להצבה במתחמים כמו מרפסות, גינות ועוד. כמובן שהיום החרס והחול הם אינם חלק מהתמונה, והטאבונים של היום עשויים בעיקר מאבן – במסעדות איטלקיות לדוגמה או בבתי מאפה, או ממתכת – להצבה במרחבים ביתיים ופרטיים.

היום הטאבונים שמרו על הייחוד המדהים שלהם ועל צורת הצלייה, האפייה והבישול שלהם, אולם הם מגיעים בפורמטים הרבה יותר מתקדמים, כמו טאבוני אבן גדולים ואפילו טאבונים ממתכת. בזמן הצלייה בתוכם מתקבלת ארומה מיוחדת מאוד, שמעניקה לכל מאכל אופי שונה לחלוטין מהרגיל. מטעמם המיוחד של המאכלים שמתבשלים בטאבון אי אפשר להתעלם, וזה בדיוק מה שהופך כל ארוחה לחוויה קולינרית בלתי נשכחת – בין אם אתם מבשלים אותה לעצמכם, ובין אם אתם מארחים חברים או בני משפחה.

מעבר לצורה של הטאבונים בעבר, חשוב לציין שכבר אז הם הובילו לטעמים יוצאי דופן בכל מאכל ומאכל. בין אם מדובר על ירקות בטאבון, לחמים, מאפים ובצקים, בשרים ואפילו גבינות – טעמי האוכל שיוצא מהטאבון הם טעמים מיוחדים, עשירים וסופר מגוונים. לצד ארוחות מטוגנות או מבושלות, גיוון שלהן עם טעמי הטאבון בהחלט יכול לעשות את ההבדל בהנאה שלכם מהאוכל, ביתי ככל שיהיה.

היתרונות של טאבונים היום לעומת בעבר

כאמור, חומרי האבן והחרס הם אלו ששימשו את בניית הטאבונים, והיו שימושיים מאוד דאז. לעומת זאת, היום כאשר כל תחום בעולם עושה תנועה של התרחבות ויעול, גם תורם של הטאבונים הגיע. היום תוכלו למצוא טאבונים שמתחברים בקלות אל בלון הגז, ומספקים תוצאות הרבה יותר מהירות מבעבר, מבלי לפגוע אפילו לרגע באיכות הבישול, הצלייה או האפייה, ואולי אפילו להיפך. התוצרים שתקבלו מהטאבונים של היום הם לא פחות ממופלאים, ואין לנו ספק שתרגישו את זה כבר מהביס הראשון.

מעבר לזה, היתרונות הברורים הנוספים של טאבונים הם הגודל, נוחות השימוש, מהירות ויעילות הבישול בתוך הטאבון, וכמובן הנגישות של טאבונים לרכישה ולהצבה בכל חלל וחלל. מאז כניסתם של טאבונים מתקדמים אל השוק, יותר ויותר אנשים עושים תנועה ברורה אל עבר הרכישה שלהם והשימוש בהם, ומייצרים לעצמם ארוחות ברמה מאוד גבוהה – ועם הטכניקה הנכונה אפילו ברמה של מסעדות שף אמיתיות.

היות והטאבונים הם פשוטים כל כך לתפעול והפעלה, אנשים רבים מוצאים את עצמם מגבירים את הצריכה של אוכל מהסוג הזה מדי יום בבית שלהם. במקום לצאת למאפיות או לחפש אוכל שנעשה באופן ספציפי בטאבון במגוון מסעדות – אותם אנשים לקחו את הבישול שלהם כמה צעדים קדימה, ומאפשרים לעצמם ליהנות מארוחות טאבון משגעות מבלי לצאת מהבית. אין ספק שמדובר כאן על לייף סטייל מסוג חדש לחלוטין, והיום גם אתם מוזמנים ליהנות ממנו עם טאבונים איכותיים ונפלאים שיגיעו אליכם עד הבית.

המאכלים שעובדים טוב בתוך טאבונים

אז לא כל מה ש"תזרקו" לתוך הטאבון יוכל לעבוד ואכן להפיק עבורכם מטעמים טובים, אבל יש כמה דברים שבהחלט כדאי לכם לנסות גם בטאבון הביתי שלכם. בין היתר, ירקות בטאבון הם ירקות שיקבלו צלייה סופר מיוחדת, ויצאו בטעמים מעושנים וקראנצ’יים שיעשו לכם שמח בפה. לצד הירקות, ניתן להכין בתוך טאבונים מגוון רחב של פיצות – החל מפיצה מרגריטה ועד פיצה לבנה עם תוספות, מגוון פוקאצ’ות עם אנטי פסטי, רוזמרין ושמן זית, וגם בורקסים, סמבוסקים ועוד מיני מאפים. באופן הזה כל ארוחת ערב קלילה יכולה להפוך לארוחה חמה שכיף להתפנק עליה, וכל יום שבת בבוקר יכול להיפתח עם מאפה קריספי וממולא בגבינות ובטעמים יוצאי דופן.

גם ארוחות בשריות יכולות להיות מוכנות בתוך הטאבון, ובין היתר תוכלו להכין מגוון לחמעג’ונים, לחמניות בשר ומאפים נוספים הכוללים בשר. בינינו, כמה אפשר כבר לאכול שוב את אותם השיפודים והקבבים? כאן אתם מקבלים ארוחה בשרית עם טוויסט רציני, ומאפשרים לעצמכם ליהנות מארוחות מגוונות שלא חוזרות על עצמן מלעולם. מדובר כאן על חגיגת טעמים של ממש, ואם אתם רוצים להיות חלק ממנה – זה הזמן לרכוש לעצמכם את הטאבון המועדף עליכם.

וחכו, זה עדיין לא הסוף! אם תפתחו את הראש ותגדילו לקרוא ספרי בישול, לצפות בתכניות בישול בטלוויזיה ולהקשיב לפודקאסטים שעוסקים בבישול – סביר מאוד להניח שתמצאו עוד ועוד מנות שיכולות להיכנס לטאבון ולצאת כשהן עטופות בטעמים, ניחוחות ומרקמים שעדיין לא יצא לכם להכיר בעבר. אם עדיין לא הבנתם – עכשיו אנחנו מניחים שכבר ברור לכם לחלוטין שקניית טאבונים היא הצעד הבא שאותו אתם צריכים לעשות בחיים שלכם.

איך בוחרים טאבון שיתאים לכם?

אז אם החלטתם לעשות את הצעד ולרכוש לעצמכם טאבון, אתם גם צריכים לעשות את זה בצורה חכמה שאכן תוכח כיעילה וטובה עבורכם. אנחנו ממליצים על מספר קריטריונים לבחירת הטאבון שלכם, והנה הם כאן לפניכם:

1. התקציב שלכם 

יכול מאוד להיות שאתם לא רוצים להתחיל לפזר כספים עודפים על רכישת הטאבון, ולהקציב לעצמכם סכום שאותו אתם מוכנים להשקיע לטובת העניין. קבעו את מסגרת התקציב שלכם, ובהתאם תוכלו לרכוש טאבון שעונה עליה. כמובן שמומלץ לשמור על ראש פתוח שיאפשר לכם גמישות מסוימת בזמן בחירת הטאבון, אבל מסגרת תקציבית היא תמיד דבר טוב. כדי לדעת לאילו סכומים כדאי להיערך כאן, אספנו עבורכם כמה מהמחירים הנפוצים ביותר עבור טאבונים, שנעים בין 1,500 ש"ח לכ-4,000 ש"ח.

2. הצרכים שלכם 

ייתכן שאתם גרים בבית גדול שיש בו גינה ענקית, וייתכן שהבית שלכם כולל מרפסת קטנה יחסית. היות וקיימים טאבונים גדולים לעומת טאבונים קטנים יותר, תוכלו לבחור מביניהם בהתאם לגודל החלל שבו אתם עומדים להציב את הטאבון. הגודל של הטאבון צריך להיות כזה שיאפשר לכם מצד אחד לבשל בו בכיף, אך מצד שני שלא יתפוס את כל המקום במרפסת, על הגג או בגינה. היות והיצע הטאבונים הוא גדול כל כך, לא תהיה לכם בעיה לבחור את הטאבון שהכי מתאים לכם, אבל בהחלט מומלץ בחום להגיע עם מידות ידועות מראש כדי לחסוך בזמן הרכישה.

3. החברה שאצלה תקנו את הטאבון 

חשוב לבדוק שאתם רוכשים את הטאבון אצל חברה מקצועית מספיק, שמספקת טאבונים איכותיים ומקצועיים במחירים הוגנים. ככל שתבחרו בחברה כזו, תוכלו לדעת שאתם עומדים לקבל תמורה מצוינת למחיר שאותו תשלמו. מומלץ לבצע מראש סקר שוק, לבצע השוואות וכן לקרוא חוות דעת והמלצות על יצרני הטאבונים השונים, שכן חלקם מומלצים ומקצועיים יותר וחלקם דווקא פחות, מה שיכול להשפיע בצורה משמעותית על התפוקה שתקבלו מהשימוש בטאבון. ככל שתבחרו ביצרן מוכר ומומלץ יותר כך גם המחיר עשוי לעלות בהתאם, אבל איך אומר המשפט הידוע – מי שקונה בזול משלם ביוקר, ולכן גם במקרה הזה עדיף להשקיע עוד כמה שקלים מעבר לתקציב שתכננתם על מנת לצאת עם יופי של רכישה, של מוצר שיוכל לשרת אתכם למשך שנים ארוכות וארוחות מדהימות במיוחד.

כמה עולה טאבון?

תוכלו למצוא היום טאבונים במגוון מחירים, כאשר טווח המחירים המקובל נע בין כ-550 ש"ח ועד כ-2,990 ש"ח. כאמור, הכל תלוי בצורך שלכם, אז חשבו היטב מה מתאים לכם.

כל הסיבות להחזיק טאבונים בבית

ברגע שאתם רוכשים לעצמכם טאבונים הביתה, גדולים או קטנים ככל שיהיו, אתם מבטיחים לעצמכם ארוחות סופר מיוחדות וטעימות, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית ולחפש מקומות שיש בהם טאבון. בצורה הזו, כל ארוחה שלכם תהיה מיוחדת ומגוונת, ואתם תוכלו להנות מטעמים חדשים שעדיין לא הכרתם.

זה הזמן לבחור את הטאבון המושלם עבורכם מבין היצע הטאבונים הקיים, וקדימה – להתחיל להנות מהאוכל שלכם!

תוצאות: 13
בחרת לסנן לפי: טאבונים
סינונים נוספים

מותג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy