פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
7edd0367c1dfdeaaa11a4261cb98b39a

כלי גינון חשמליים

כל החיים חלמתם על בית עם גינה. גינה שאותה תוכלו לטפח בעזרת עציצי תבלין ופרחים, לשתול בה עצים, ולהנות ממרחב חיצוני שצמוד לבית שלכם. בגינה אתם מבלים ומארחים את החברים ובני המשפחה שלכם, הילדים נהנים ממשחקים באוויר הפתוח, ואין כל ספק שאחרי כל השנים האלו – מגיע לכם להגשים את החלום שאחריו רדפתם במשך כל כך הרבה זמן. עכשיו, לצד ההנאות הגדולות, חשוב שתדעו שאתם צריכים גם לטפח את הגינה כדי להשאיר אותה יפה, אסתטית, נקייה ומטופלת היטב. אם בעבר עבודת טיפוח הגינה היתה תלויה בהמון מאמצץ, אנרגיה וזמן, הרי שהיום בעזרת כלי גינון חשמליים תוכלו לדאוג לגינה שלכם למראה היפה ביותר שאתם יכולים לדמיין, אז הנה כמה דברים שחשוב שתדעו עליהם.

כלי גינון חשמליים – כי אתם יכולים לטפח את הגינה שלכם לבד

אנשים רבים נעזרים בגנן שיטפל להם בגינה, ונפרדים באופן קבוע אחת לכמה שבועות מכמה מאות שקלים. את מקומו של הגנן אתם בעצמכם יכולים להחליף, באמצעות כמה כלי גינון חשמליים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר פשוטים וטובים. בעבר משימת טיפוח הגינה אכן היתה מתישה ביותר, ורק אנשים שהביאו איתם ידע מקדים בתחום הגינון או שבחרו להשקיע בלמידה שלו זמן רב – אכן הצליחו לטפח את הגינה שלהם בעצמם. אז מה קורה בתחום הזה היום?

ובכן, היום כלי גינון חשמלי הוא שם נרדף לטיפוח הגינה בקלות, ביעילות ובמאמצים מינימליים במיוחד. אז נכון, אולי מדובר כאן על מחויבות שתדרוש מכם קצת יותר השקעה מבדרך כלל, אבל תאמינו לנו – זה שווה את זה לגמרי. כי אם יש לכם אפשרות לרכוש כמה כלי גינון חשמליים בכמה מאות שקלים בלבד ולטפח את הגינה בקלות בעצמכם, לעומת האפשרות שאותה הכרתם עד היום – לשלם את מאות השקלים האלו באופן קבוע למישהו שיעשה את זה במקומכם, אז למה לא לחסוך בכסף? אז קדימה, בואו נתחיל מהיכרות עם כמה כלי גינון חשמליים שממש כדאי לכם להכיר, ומשם נמשיך הלאה.

השלכת הגיעה? אל דאגה – יש לכם מפוח

אין דבר מתסכל יותר מאשר לשבת ולראות איך הגינה שלכם מתמלאת בעלים, זרדים וענפים בעקבות השלכת. כן, עונות הסתיו והחורף מאופיינות בלא מעט גזם שנתלש מהעצים ונוחת ישירות אצלכם בגינה, דבר שגורם לאי סדר ולכלוך גדול בקרבה. זוהי עונה שבה אתם רואים איך כל ההשקעה שלכם בגינה יורדת לטימיון ואתם לאט לאט עלולים להתחיל להרים ידיים מכל הסיפור הזה, ופשוט לתת לגינה להיות שם – בלי כל טיפוח, סידור או ניקיון. אנשים רבים מתייאשים מהשלכת ומחליטים להזניח את הגינה, בה נערמת לאורך הזמן ערימה אדירה של עלים, הדשא שהולך וגדל בלי פיקוח וכמובן העציצים שהולכים וקמלים עם הזמן. מדובר כאן על סיטואציה מצערת במיוחד, משום שאת מקומה של הגינה המטופחת והיפה שלכם תופסת גינה חדשה – מוזנחת, לא נראית טוב ולא מזמינה בשום צורה. במקום הסיטואציה הכל כך לא אידיאלית הזו – באמצעות כלי גינון חשמלי אחד אתם יכולים לעשות את ההבדל, להעיף את העלים מהמקום ולהמשיך לטפח את הגינה שלכם בכיף! באופן הזה תוכלו להיכנס לבית שלכם וליהנות מהגינה שלכם בכל פעם מחדש, במקום להרגיש שוב תחושות של תסכול וחוסר אונים.

באמצעות מפוח שתחזיקו באופן קבוע בבית שלכם תוכלו לדאוג לסדר את הגינה בלי שום מאמץ, ולהעיף את העלים החוצה מהגינה שלכם. פשוט, לא? ובכן, במציאות זה אפילו פשוט יותר ממה שאתם מדמיינים – כל מה שצריך זה לחבר את המפוח, ללחוץ על כפתור ההפעלה וזהו – משם העלים כבר יעשו את דרכם החוצה מהגינה שלכם. אין ספק שבמובן הזה כלי גינון חשמליים עושים הבדל גדול ומשמעותי, וזהו רק השלב הראשון בדרך.

מכסחת דשא כדי לשמור על הטיפוח

עוד אחד מבין כלי גינון חשמליים שבולטים יותר מהיתר הוא מכסחת דשא. המכסחה יכולה לאפשר לכם לקצץ את הדשא שלכם ולשמור על הטיפוח שלו, שכן ידוע שדשא שאינו מכוסח מדי פעם הוא דשא שעלול לצמוח יתר על המידה ולאבד מצורתו. אחרי שהעפתם את העלים באמצעות המפוח, זה הזמן לקחת מכסחת דשא לידיים ולעשות את הצעד הבא בעניין – לגרום לדשא להיראות מטופח גם בעצמו.

באמצעות כלי גינון חשמלי פשוט כל כך אתם יכולים לדאוג לכך שהדשא שלכם יהיה מכוסח, וישמור על נראות טובה וחיים ארוכי טווח. אולי זה נשמע לחלקכם כמו משהו מובן מאליו, אבל לולא טיפוח קפדני של הדשא הוא עלול להיהרס מהר יותר ממה שאתם אולי חושבים. יותר מזה – במקומות שונים בעולם, כמו במדינת קליפורניה שבארצות הברית למשל, כיסוח הדשא שבגינה החיצונית לבית הוא עניין שמהווה חלק מחוקי המדינה, כך שאנשים שאינם גוזמים את הדשא כשהוא מגיע לאורך מסויים עלולים לקבל קנסות בגובה של מאות דולרים. אז אמנם אצלנו בארץ לא תפגשו חוק כזה, בעיקר משום שהגינות נמצאות בתוך הבתים ולא מחוצה להם, אבל עדיין – אין ספק שמדובר על מראה הרבה יותר מזמין ונעים. אז מפוח – יש, מכסחת דשא – יש, וזה בדיוק הזמן לעבור הלאה.

איפה ניתן לאחסן כלי גינון חשמליים?

אם החלטתם לעשות את הצעד ולרכוש כליכ עבור עבודות גינון יעילות יותר, דעו שאתם יכולים לאחסן אותם בקלות בכל פינה. אם יש לכם בגינה מחסן חיצוני שניתן להשתמש בו – תוכלו להניח את הכלים החדשים שלכם בתוכו. כמובן שגם מקומות כמו מחסן פנים ביתי, מרתף, עליית גג או אפילו חדר עבודה הם מקומות שיכולים להיות מצוינים לאחסון הכלים בין שימוש לשימוש.

בכל מקרה, גם אם תצטרכו לאלתר מחסן ביתי או לרכוש לעצמכם מחסן להצבה בגינה – דעו שהמאמץ אקסטרה הזה ישתלם לכם לחלוטין, בוודאי לצד החלופה הקיימת – לעבוד בגינה שלכם ולטפח אותה ללא שום כלי גינון חשמלי. אם אתם באמת רוצים לשנות לעצמכם את החיים ולהשיג גינה שנראית טוב בלי להתאמץ – קחו בחשבון שהדבר ידרוש מכם כמה התאמות ושינויים בחיים, אבל אחרי שתצלחו את השלב הזה – תגיעו לחלוטין לנחלה.

דבר נוסף שחשוב לציין הוא כל מה שקשור בבטיחות ובנקיטת משנה זהירות. אם בבית שלכם מתגוררים גם ילדים קטנים שאינם מבינים מהם כלי גינון חשמליים, מומלץ ביותר לאחסן את הכלים בתוך מחסן או חדר נעול שאין אליו גישה. לצערנו, ילדים רבים נוהגים לשחק עם מגוון כלים ומכשירים שהם לא מכירים ומוצאים את עצמם נפצעים בצורה קשה ביותר, דבר שאתם ממש לא רוצים שיקרה בבית שלכם. אם בחרתם לרכוש כלי גינון חשמליים – דאגו למקום ייעודי עבורם בלי גישה אפשרית לילדים.

האם כדאי להשקיע ברכישת כלי גינון חשמליים?

אז נכון, אמנם מדובר כאן על הוצאה שיכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפי שקלים עבור כלי גינון חשמליים, אבל תאמינו לנו – מדובר על הוצאה משתלמת במיוחד. כלי גינון חשמליים הם הוצאה חד פעמית, לעומת הוצאה רב פעמית שאותה אתם משקיעים בכל פעם שהגנן מגיע אליכם.

בהוצאה החד פעמית הזו תוכלו לחסוך לעצמכם המון כסף, ולא תהיו תלויים בלוח הזמנים של הגנן. בטוח יצא לכם לפחות פעם אחת במצב שבו אתם צריכים לקבל שירות מהגנן אבל הוא לא פנוי להגיע אליכם, אך ברגע שהכלים נמצאים אצלכם בבית – אין לכם עוד כל צורך לתאם מולו את לוח זמני הקיצוץ והגינון שלכם.

איך בוחרים כלי גינון חשמליים לגינה שלכם?

על מנת שתוכלו לבחור כלי גינון חשמליים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם, תצטרכו לשאול את עצמכם כמה שאלות:

  1. מהו התקציב שלכם? אם התקציב שלכם נמוך יחסית, בחרו כלי גינון חשמליים פשוטים יחסית. לעומת זאת, תקציב גדול יותר יאפשר לכם רכישה של כלים מתקדמים ומשוכללים יותר.
  2. מהו גודל הגינה שלכם? גינה גדולה תצריך יותר התעסקות וגינון מאשר גינה קטנה, ובהתאם תצריך בחירה חכמה של כלי גינון חשמליים מכל מיני סוגים.

  3. האם אתם מוכנים לקחת על עצמכם את משימת הגינון? שאלה זו היא קריטית כדי שלא תמצאו את עצמכם עם עלויות כפולות. במידה ואתם מעדיפים להשאיר את המשימה לגנן – זה בסדר גמור, אך קחו בחשבון שהכלים שבהם הוא עומד להשתמש הם בדיוק הכלים שאתם יכולים להשיג גם בעצמכם, ולטפח את הגינה בלי להשקיע עוד שקל אחד מיותר.

לטפח את הגינה זה פשוט יותר מאי פעם – עשו זאת בעצמכם!

בעזרת הכלים המצוינים של חברת HOME360 אתם יכולים להפוך את הגינון לתחביב, ולאפשר לעצמכם לקבל גינה מטופחת, יפה ומלאה בחיים. בין אם תבחרו בכלי כזה ובין אם בכלי אחר, אין לנו שום ספק שתצאו מרוצים ותובילו את הגינה שלכם לתוצאות מרהיבות. תהנו!

תוצאות: 57
בחרת לסנן לפי: כלי גינון חשמליים
מותג
טווח מחירים
סינונים נוספים

מותג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy