פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות
6259e83396c1105239726bcd3c639b13

טאבון OONI

אין דבר כיף יותר מאשר לתכנן ארוחה עם כל החברים ובני המשפחה, ולייצר חוויה קולינרית ברמות הכי גבוהות שיש. אם אתם אוהבים בצקים אפויים או מאפים וירקות שרופים/ צלויים במידה המושלמת, טאבון OONI הוא מוצר שאתם פשוט חייבים להכיר! באמצעות טאבון OONI אתם יכולים לקבל עוד היום שדרוג לכל ארוחה – בוקר, צהריים או ערב, ולהפוך כל ישיבה סביב השולחן למהנה, טרייה והכי קראנצ’ית שאתם מדמיינים.

טאבון OONI – טאבון גז ברמה הגבוהה ביותר

אם אתם מחפשים אחרי טאבון גז איכותי ומקצועי, אין ספק שטאבון OONI הוא התשובה הטובה ביותר בשבילכם. מדובר כאן על טאבון שמביא איתו מחירים הוגנים ונוחים של בין 2,900 ש"ח ל-3,300 ש"ח בלבד, ושומר על כל היתרונות שאתם יכולים לדמיין בטאבון הביתי שלכם.

ייתכן שחלק מכם מתפלאים עכשיו על המחיר הגבוה, אולם חשוב להבין שמדובר כאן על טאבון שממצה בצורה המושלמת את נוסחת העלות אל מול תועלת. אתם עומדים לקבל כאן במחיר נמוך יחסית את התועלת הכי גדולה שיש כתוספת למטבח שלכם – טאבון מהיר, איכותי ומקצועי, שיאפשר לכם להרים ארוחות תוך זמן קצר ועם גיוון מקסימלי. וחכו, זוהי רק ההתחלה!

טאבון OONI, להבדיל מהרבה מאוד טאבונים אחרים, מביא איתו שיטת הפעלה סופר קלה, פשוטה ונוחה. כאן אתם ממש לא צריכים להתאמץ, אלא פשוט לאפות. רוצים לראות עד כמה זה פשוט? בואו נמשיך.

איך מתפעלים טאבון OONI?

אחד הדברים היפים ביותר בטאבון  OONIהוא הפשטות והקלות שבתפעול שלו. הטאבון מגיע עם רגליים שתומכות בו בזמן העבודה, עם אבן אפייה ועם אופציית חיבור נוחה ונגישה לבלון גז. ברגע שתפתחו את רגליו של הטאבון, תכניסו את אבן האפייה פנימה ותחברו את הטאבון לבלון גז – אתם יכולים להתחיל בפעולת הבישול שלכם בלי שום בעיה.

מכאן אתם יכולים לצאת לדרך קולינרית אין סופית, עם מגוון רחב של אפשרויות אפייה וצלייה שחולשות על כל סוגי הארוחות – החל מארוחות בשריות נהדרות, דרך ארוחות חלביות מעולות ודרך ארוחות שמבוססות אך ורק על ירקות. שנראה כמה דוגמאות בולטות?

מה אפשר להכין בתוך טאבון OONI?

אפשרויות הבישול בטאבון הן בלתי נגמרות, ומי מכם שבצקים וירקות מדברים אליו – ימצא את עצמו חוגג בכל ארוחה מחדש. בין היתר, תוכלו להכין בעזרת טאבון  OONIהמון ירקות טעימים וצלויים היטב, כמו חציל, גמבות, כרוב, כרוביות, ברוקולי, בצלים ועוד, לצד מגוון פוקאצ’ות – בשריות, חלביות או פרווה ככל שיהיו, פיצות ממגוון סוגים, מאפים שונים כמו בורקס או קוראסון, ואפילו סמבוסק עם מילויים שונים – החל ממילוי פיצה וביצה ועד מילוי של חומוס.

כמובן שגם מאפים בשריים כמו לחמעג’ון, לחמניות בשר ועוד יכולים להיכנס אל הטאבון, ולצאת ממנו עם צבעים משגעים וטעמים נפלאים בארומה המדויקת ביותר. באופן הזה, אתם יכולים להתחיל לדמיין את הארוחות המשפחתיות שתעשו, את ערבי האירוח שאליהם תזמינו את כל החברים הטובים, וכמובן את ימי ההולדת שאותם אתם יכולים להתחיל לחגוג בקלאס באפס מאמץ (;

במה שונה טאבון OONI מהטאבונים שהכרנו בעבר?

עד לפני כמה וכמה שנים, הטאבונים היו עשויים אבן או חימר, והיו עובדים על בסיס אש חיה שיצרה את אפקט האפייה, הבישול או הצלייה. היום באמצעות טאבון OONI אין עוד צורך בכל הבלאגן העתיק הזה – מדובר כאן על כלי מבוסס גז שניתן להדליק ולכבות לפי הצורך, ובהתאם הביצועים שלו הם הרבה יותר טובים וכמובן מהירים מאשר טאבונים אחרים.

אוהבים אוכל מיוחד? טאבון OONI הוא בדיוק בשבילכם

אם כבר מיציתם את הארוחות הקלאסיות ובא לכם להשתדרג ולגוון עם אפשרות קצת אחרת, טאבון OONI הוא בדיוק בשבילכם. על אחת כמה וכמה אם אתם אנשים שמזוהים עם אהבה גדולה לבצקים, תוכלו למצוא את עצמכם מתאהבים מהר מאוד בטאבון, ומשתמשים בו ממש על בסיס יומי.

האם טאבון  OONI יכול להתאים לכל בית?

בטאבון ניתן להשתמש בכל חלל שיכול להכיל אותו מבחינת הגודל, וחשוב להבין שהגודל שלו הוא סופר קומפקטי ונוח. בהתאם, ניתן להציב אותו בחצר הבית או בגג, ואפילו לקחת אותו לקמפינג מחוץ לבית כדי לעשות ארוחת שטח מגוונת וטעימה ביותר. לסיכום, רכשו לעצמכם טאבון OONI עוד היום, ואנחנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו לרגע!

תוצאות: 3
בחרת לסנן לפי: טאבונים ooni
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy