פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

ארוחת ערב משפחתית מהסרטים עם טאבון פיצה

אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים ליהנות מארוחת ערב משפחתית טעימה ומפנקת מהסוג שאפשר למצוא רק במסעדות, ושהמאכל הפופולארי בעולם יכול לנחות הישר לצלחת שלכם בכל רגע שתרצו, ודאי הייתם רוצים לדעת איך. החוויה הקולינרית של איטליה מגיעה עד אליכם הביתה עם טאבון פיצה – בדיוק המכשיר שיהפוך את החלום הזה למציאות וישמח את כל בני הבית בכל פעם מחדש.

מהם היתרונות של טאבון פיצה בבית?

  • ערב פיצות הופך להיות קל, מהנה ומקצועי כאשר יש טאבון פיצה בבית. כל שיש לעשות הוא למרוח רסק עגבניות על הבצק, לפזר גבינה ולהוסיף את התוספות שאתם הכי אוהבים.
  • טאבון פיצה בבית ימנע מכם להזמין בכל פעם מחדש משלוחי פיצה או לאכול בחוץ, מה שיחסוך סכומים מכובדים לאורך זמן.
  • לא רק הכסף נחסך אלא גם הנזקים הבריאותיים. בהכנת פיצה ביתית בטאבון תוכלו להיות בבקרה על חומרי הגלם כמו הסוכר והשמן שבבצק וברסק, וכן על ניקון משטחי העבודה. 
  • ניתן לאפות מספר פיצות או מאפים במקביל באותה חשיפה לחום.

איך טאבון פיצה עובד?

טאבון פיצה הוא למעשה תנור פתוח המחובר לבלון גז, שלתוכו מכניסים מגש ועליו הבצק שרוצים לאפות. האפייה הייחודית של הטאבון מעניקה טעם ומרקם עשירים יותר מאפייה בתנור רגיל. יש דגמים וגדלים שונים של טאבון פיצה שאפשר לבחור מתוכם את המתאים ביותר עבורכם.

טאבון פיצה? לא רק לפיצה!

בטאבון אפשר לאפות כל מאפה כמו פוקאצ’ה, פיתות, לחמים, סמבוסק ואפילו מגשי ירקות וסוגי בשרים. הארוחות שמכינים בטאבון הם תמיד מהנות יותר גם בגלל הסגנון הייחודי של האפייה וגם בגלל המעורבות של בני הבית בהכנה.

גם משפחות שאין בביתן מקום לטאבון גדול יכולות ליהנות מהחוויה כיוון שהיום ישנם גדלים קטנים של טאבון פיצה שיכולים להיכנס גם למטבח של דירה קטנה. רעיון מקורי נוסף הוא לצייד את המשרד או בית העסק בטאבון פיצה לרווחת כלל העובדים הרעבים.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הדגמים הקיימים באתר ולהיעזר ביועצי המכירות שיתאימו עבורכם את המוצר המדויק עבורכם.

no-lazy