פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

טאבון OONI הוא המוצר שישדרג לכם את חווית האפייה

טאבון הוא כלי אפייה מוכר ואהוד בשל היכולת שלו לייצא מאפים ומאכלים נהדרים ומעוררי תיאבון. ירקות צלויים, בשרים מסוגים שונים, כל סוגי המאפים – לחמים, פוקאצ’ות וגולת הכותרת – פיצות! כל חומר גלם שיטופל כמו שצריך יוכל להפוך לארוחה משגעת שתיכנס לטאבון ותצא לשולחן מוקף סועדים חסרי סבלנות. טאבון OONI בבית היא הדרך לגוון את הארוחות, ליהנות משפע מאכלים ולהזמין חברים לאירועים מפנקים.

מה מיוחד בטאבון OONI?

טאבון הוא כלי שבעבר (ובמקומות מסוימים עדיין) היה בנוי מחומרים כמו חמר או אבן והוא היה פועל בעזרת אש חיה. טאבון OONI הוא טאבון חדיש שעובד על גז באמצעות חיבור לבלון. הטאבון מגיע עם אבן אפייה שמייצבים בתוכו אחרי שפותחים את הרגליים המייצבות. לאחר מכן ניתן פשוט להכניס כל דבר שתרצו לאפייה באופן פשוט והרבה פחות מלוכלך.

כמה עולה טאבון OONI?

מחירו של הטאבון אמנם תלוי בגודלו ובדגם אך חשוב להבין שמדובר על הוצאה חד פעמית לטווח הארוך שתשרת אתכם מידי יום ותהפוך כל ארוחה לחגיגה. זהו מוצר פשוט לתפעול, חסכוני, מהיר והכי חשוב – מייצר אוכל טעים.

למי מתאים לרכוש טאבון OONI?

טאבון OONI הוא מכשיר מאוד קומפקטי ונוח לשימוש. הגדלים של הדגמים שונים יתאימו לכל סוג של בית או פעילות. לבתים קטנים ללא חצר או מרפסת, ניתן לרכוש דגם קטן שיעשה את העבודה בצורה מושלמת מהמטבח הביתי. בתים עם חצר יכולים לרכוש גרסה גדולה יותר שיוכלו לאפות בה כמות גדולה יותר של מאכלים. ניתן לרכוש דגם שיגיע אתכם גם למקומות אחרים כמו לחברים או לטיול מחנאות כיוון שהטאבון מאוד קל וניתן לניוד.

טאבון OONI – הרכישה המשתלמת ביותר!

אם הרעב כבר מכרסם בכם ואתם נחושים לארגן ארוחת ערב שונה וטעימה, ההזמנה מהאתר שלנו פשוטה ונגישה. אתם יכולים לפנות לאחד מנציגי המכירה שלנו כדי להתייעץ איזה טאבון OONI מתאים לצרכים שלכם, ולרכוש את המוצר שישנה את כל החוויה שלכם במטבח. מוזמנים לחוויית קנייה משתלמת ונוחה.

no-lazy