פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

מחפשים חג שמח ממש? רוצים להפוך כל חג לחגיגה קולינרית שאי אפשר לשכוח ממנה? וכן, עם טאבון פיצה אתם עומדים לעשות את כל זה כבר בתקופת החגים הקרובה! טאבון פיצה יכול לפתוח לכם ערוץ קולינרי חדש ומרענן לחלוטין, והיום אנחנו רוצים להסביר לכם בדיוק איך אתם עומדים ליהנות ממנו ולנצל אותו עד תום.

טאבון פיצה – כשהפיצה נמצאת במרכז

אולי אף פעם לא חשבתם על אפשרות כזו, אבל החג הכי שמח הוא חג שיש בו פיצה! זה לא חייב להיות בערב החג, אבל בחג עצמו, בצאת החג וגם בחול המועד אין כמו להרים ארוחת פיצות שלא תבייש אף שף בין לאומי. עם טאבון פיצה אתם יכולים ללכת על קלאסיקות כמו פיצה מרגריטה בלי תוספות או עם תוספות כמו בצל, זיתים, תירס, טונה ועוד, וגם לפרוץ גבולות ולהכין פיצות מיוחדות כמו פיצה ירוקה עם זוקיני, אורוגולה ועוד, פיצה לבנה עם פטריות, פרמז’ן ורוטב שמנת ועוד.

מה אפשר להכין בטאבון פיצה מלבד פיצות?

כשהבטחנו לכם ערוץ קולינרי – התכוונו לזה! מלבד הפיצות, טאבון פיצה יכול להכין לכם גם יופי של פוקאצ’ות, עם או בלי ירקות, מנות שונות של ירקות צלויים, כמו קישוא עם פרמז’ן ורוטב, חציל שרוף עם טחינה, סלסת עגבניות וכוסברה, תפוחי אדמה מתובלים היטב, סטייק כרוב, כרובית עם יוגורט ועירית, ובקיצור – שפע אפשרויות שיעשירו את השולחן שלכם.

האם טאבון פיצה נמצא באמת בשימוש?

הרבה אנשים נמנעים מרכישת טאבון פיצה משום שהם לא בטוחים שישתמשו בו ברמה שתצדיק את המחיר. אם החשש הזה מקונן גם בכם, דעו לכם שברגע שטאבון פיצה ייכנס אליכם הביתה – כבר לא תוכלו להתעלם ממנו או לא להשתמש בו. כל ארוחה שלא נעשתה בטאבון תיראה לכם דלה, ומיד תדליקו אותו כדי לשדרג אותה.

אנחנו ב-HOME360 נשמח לפגוש אתכם על מנת לעזור לכם למצוא טאבון פיצה שהכי מתאים לכם מבחינת תקציב וגם מבחינת גודל, כך שהארוחות שלכם יתחילו להפוך את החגים והימים שלכם להרבה יותר שמחים!

no-lazy