פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

ארוחות החג מתקרבות, וממש בקרוב תיאספו ביחד עם כל האורחים שלכם סביב השולחן המפואר והמלא במאכלים! אם כל ארוחת חג שלכם נראית אותו הדבר וכבר נמאס לכם מעוף ותפוחי אדמה בתנור, טוב שהגעתם לכתבה שלנו! היום אנחנו עומדים לספר לכם כיצד טאבונים יכולים לשדרג את ארוחת החג שלכם, עם כמה מנות בלתי נשכחת שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

טאבונים – אותם מצרכים, טעמים אחרים לחלוטין

גם אם תקחו את המצרכים שבהם אתם משתמשים בדרך כלל בארוחות חג, אבל תוסיפו להם טוויסט של בישול בטאבונים ולא בתנור או על הגז – כבר מעצם השינוי הזה המנות יקבלו טעמים אחרים ומגוונים ביותר. טאבונים מעשירים כל מנה בטעמים עזים של אפייה, וניחוחות מעושנים ובלתי נשכחים.

מנות שתוכלו להכין בארוחת החג בעזרת טאבונים

אם מתחשק לכם לגוון גם את המצרכים, אין שום בעיה לעשות את זה. הטאבונים שתקנו יכולים להכיל כמעט כל מנה שהיא – החל מארוחה חלבית ומפוארת עם מאפים, פוקאצ’ות, פיצות, סמבוסקים ובורקסים, דרך ארוחה צמחונית עם ירקות שרופים וצלויים לעילא ולעילא, ועד ארוחה בשרית עם נתחי בשר משובחים שמקבלים את טעמי הטאבון, שיפודים ברוטב ועוד.

בנוסף, בעזרת הטאבונים אתם הופכים את שיטת הבישול שלכם להרבה יותר פשוטה ונגישה. כשהטאבונים לצידכם כל מה שתצטרכו לעשות הוא להפעיל אותם ולהניח בתוכם את המנות, ומשם תהליכי הצלייה יתרחשו מעצמם, ממש כמו קסם ששמור אך ורק לחגים. כמובן שגם כל קינוח מקבל שדרוג בקלות עם צליית הטאבון, כמו טארט תפוחים שמאפיין כל כך את החג ויכול להתקרמל בקלות מהטאבונים.

איפה ניתן להציב טאבונים?

טאבונים יכולים להתמקם בקלות על כל גג, חצר, גינה או מרפסת. ככל שיש לכם מקום להציב אותם, תוכלו להניח אותם בפינה שאינה מסכנת אף אחד, לחבר אותם לבלון גז ולהשיג לעצמכם בקלות מטבח חוץ קטן ומשודרג.

אנחנו ב-HOME360 נשמח לפגוש אתכם אצלנו ולהמליץ לכם על טאבונים שיתאימו לכם בול, הן מבחינת התקציב, הן מבחינת הגודל והן מבחינת תוצאות הבישול. מצפים לכם אצלנו!

no-lazy