פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

האם ניתן להשתמש בטאבון פיצה גם באירועים?

כל אדם שמתכנן אירוע רוצה שהוא יהיה האירוע הכי כיף והכי טעים שיש! בין אם מדובר על אירוע חתונה, אירוע בר או בת מצווה, אירוע ברית או בריתה או פשוט יום הולדת ביתית בחצר – האירוע צריך להיות מושקע ולכבד את האורחים שמגיעים אליו, בדיוק כמו שהם מכבדים את החוגגים בנוכחות שלהם. היום יצאנו לבדוק האם טאבון פיצה יכול להשתלב גם באירועים מהסוג הזה, ומצאנו שהתשובה היא בהחלט כן!

טאבון פיצה – הרבה יותר מאוכל

יש אירועים שהאוכל בהם סטנדרטי ורגיל, ויש אירועים שבהם שדרוג קטן יכול להפוך את האוכל באירוע לגדול מהחיים. באמצעות טאבון פיצה ניתן להקפיץ את רמת האוכל באירוע בצורה משמעותית, משום שהוא מאפשר בישול של מנות רבות ומגוונות, ולשמור על חום וטריות שאופייניות אך ורק לו.

בעזרת טאבון פיצה האירוח שלכם עומד להיות מושלם. מלבד פיצה תוכלו להכין בתוך הטאבון גם מגוון רחב של פוקאצ’ות ומאפים טעימים שיוכלו להתאים לכל אורח ואורחת שיגיעו לחגוג איתכם בגדול.

מנות שניתן להכין בתוך טאבון פיצה

טאבון פיצה מאפשר לכם ליהנות ממנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות כאחד. בין המנות המפורסמות ביותר שניתן להכין בתוך טאבון פיצה אפשר למצוא את הלחמעג’ון – לחם שעליו מגוון עגבניות, בשר טחון, כוסברה, טחינה ומלפפון חמוץ; את פיצה מרגריטה הקלאסית – בצק עם רסק עגבניות, גבינת מוצרלה משובחת ותוספות כמו בצל, זיתים ועוד, וכמובן פוקאצ’ות טבעוניות שמתבססות על שמן זית, מלח גס, רוזמרין, שום ומגוון רחב מאוד של ירקות.

בנוסף, תוכלו להכין בתוך טאבון פיצה ירקות כמו חציל, גמבות, בצלים, שום, קישואים, עגבניות שרופות ואפילו כרוביות, כך שיתקבל אצלכם אירוח טעים, מגוון ושמתאים ממש לכולם.

קניית טאבון פיצה – איפה עושים את זה?

אצלנו ב-home360 תוכלו למצוא מגוון ענק של טאבון פיצה, בין אם קטן וקומפקטי ובין אם גדול ותעשייתי, כך שתוכלו לשלב אותו גם בבית שלכם וגם באירוע שאותו אתם מארגנים. היכנסו לאתר האינטרנט שלנו ותוכלו לבחור את הטאבון שהכי מתאים לכם מבחינת מחיר, גודל ואיכות!

no-lazy