פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

גריל גז למרפסת

אם אתם גרים בבית שיש לו מרפסת, אתם בוודאי יודעים שעולם האפשרויות שלכם גדול יותר מאי פעם. בעזרת המרפסת אתם יכולים לרענן את סוגי האירוח שלכם, להנות בסוף כל יום מכוס יין באוויר הפתוח, וגם לאבזר את המרפסת בכל מיני חפצים שישדרגו את חווית השהות בה. אחד מהדברים הכי נפוצים היום הוא גריל גז למרפסת, ואנשים רבים מאפשרים לעצמם להנות בעזרתו מארוחות מפוארות, משודרגות וטעימות להפליא. מעבר לזה, מדובר כאן על אלמנט שיכול להפוך כל אירוח שלכם לאירוח יוצא דופן וטעים במיוחד, ולכן גם לכם כדאי לשקול את האפשרות הזו. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על גריל גז למרפסת, ותאמינו לנו – בסוף הקריאה אין לנו ספק שתוסיפו אותו לעגלת הקניות שלכם.

גריל גז למרפסת – מה, מי, מו?

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על גריל גז למרפסת, עכשיו הוא הזמן המושלם. מדובר כאן על מוצר שעומד לשנות את החיים שלכם מן הקצה אל הקצה בכל הנוגע לתחום הקולינריה, ולכן לא כדאי לדלג על הרכישה שלו.

למעשה גריל גז למרפסת הוא מוצר חדשני ומהפכני, שמאפשר לכם לצלות כל מיני סוגים של מזון על הגריל, מבלי לצאת מהבית. אם עד היום התרגלתם לעשות על האש מחוץ לבית – בפיקניק בפארק או בגינה, הרי שהיום אתם יכולים להביא את חווית העל האש אל תוך הבית שלכם, בכמה צעדים פשוטים ונטולי כל מאמץ מצידכם.

מה ההבדל בין גריל גז למרפסת לבין מנגל פחמים?

בוודאי רבים מכם תוהים לעצמם מדוע הם צריכים לרכוש גריל גז למרפסת, אם הם יכולים לקיים ארוחות על האש באמצעות מנגל פחמים שכבר קיים אצלם בבית. ובכן, כדאי לדעת שההבדלים בין השניים הם הבדלים משמעותיים ביותר, שקשורים גם בנוחות שלכם וגם, ולא פחות חשוב מזה, בבריאות שלכם.

מנגל פחמים

מנגל פחמים, כשמו כן הוא, צולה את האוכל שלכם על פחמים. הפחמים מוציאים אש ועשן שעוטפים את המזון, ואולי אתם תוכלו להנות מאוכל שיש לו ארומה מעושנת, אבל במקביל האוכל הזה גם יסבול מלא מעט זיהומים שקשורים בפליטת העשן מהפחמים. לעומת זאת, גריל גז למרפסת עובד על גז, ולכן אין כל סיכון בצליית המזון עליו. באופן הזה, אתם יכולים להנות גם מאוכל צלוי על הגריל ולהנות מאפקט העישון, וגם להוריד את הסיכונים הכרוכים באוכל שאותו אתם מכניסים לפה.

גריל גז דורש רק סיבוב כפתור…

מעבר לזה, מדובר כאן על נוחות מקסימלית בזמן השימוש. בעוד מנגל פחמים ידרוש מכם לקנות פחמים, להצית אותם ולהמתין לאש הגדולה שתיווצר מהם, גריל גז שימוקם במרפסת ידרוש מכם בסך הכל לסובב את כפתור ההפעלה, לבחור בתכנית הצלייה המועדפת עליכם, להניח את האוכל על הרשת וזהו – מפה הכל כבר ייעשה מעצמו.

באיזה גריל גז למרפסת הכי כדאי לבחור?

כמובן שגריל גז למרפסת הוא שם כולל להמון דגמים וסוגים של גרילי גז שקיימים היום בשוק, חלקם גדולים יותר או קטנים יותר, חלקם משוכללים יותר או פחות ועוד. אז איך בוחרים? פשוט מאוד, לוקחים בחשבון כמה קריטריונים שונים והבחירה כבר תיראה לכם ברורה לחלוטין: 

  • גודל המרפסת 

היות וכל גריל גז למרפסת מביא איתו גודל שונה, תצטרכו לבחור אחד כזה שייכנס במרפסת שלכם ולא יחסום אותה משימוש. 

  • הצרכים שלכם 

 אם אתם אוהבים לארח לארוחות על האש, כדאי שתרכשו גריל גז למרפסת גדול מספיק, שיוכל להכיל את כל כמות האוכל שאתם רוצים להכין. 

  • התקציב שלכם  

 קיימים גרילי גז במחירים גבוהים יותר או פחות, ולתקציב שלכם יש תפקיד חשוב בבחירה מביניהם. הקצו לעצמכם תקציב כללי ומכאן תוכלו להתחיל בבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

מה אפשר להכין באמצעות גריל גז למרפסת?

וואו, מדובר כאן על עולם אין סופי של אפשרויות! על גריל גז למרפסת תוכלו לצלות קבבים, המבורגרים, פרגיות, נקניקיות, סטייקים ועוד מגוון רחב של בשרים, כמו גם ירקות כמו חציל, עגבניה, בצל, פלפל חריף ועוד. בנוסף, ניתן כמובן לצלות על הגריל גם גבינות כמו חלומי, לדוגמה, וגם קינוחים מתוקים כמו מרשמלו צלוי על האש שאותו גם הילדים וגם המבוגרים כל כך אוהבים.

זה הזמן שלכם לרכוש גריל גז למרפסת ולהתחיל להנות מארוחות מצוינות עם מינימום מאמץ. תהנו ובתאבון!

תוצאות: 23
בחרת לסנן לפי: גריל גז למרפסת
טווח מחירים
סינונים נוספים

מותג טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy