פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

ביטול עסקה
מס׳ ספק משרד הביטחון 11008875
1-700-705-360
סניפים: קדימה/ הירוקה/ קל וחומר/ צור יצחק/ רשפון
כניסת לקוחות

איך לבחור מחסן גינה?                                                                                                                                                                                       

למחסן גינה ישנם יתרונות רבים וברורים. באמצעות המחסן אנו מגדילים את שטח האחסון של הבית בעלות נמוכה יחסית. היצע המחסנים היום בשוק הוא גדול והאיכות מעולה. למעשה, מדובר במבנים קטנים לכל דבר (כולל תשלום ארנונה אגב). במאמר זה, נשתדל לענות על כל השאלות הנפוצות הקיימות כאשר מתכוונים לרכוש מחסן.

 

יצרנים וחומרים:

נתחיל על ידי זה שנחלק את השוק על פי היצרנים המובילים, החומרים מהם הם מייצרים את המחסן, היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

מחסני Arrow – מחסנים אלו מיוצרים בארה"ב ומיובאים לארץ על ידי חברת תמוז סגנון חיים בע"מ. מחסנים אלו עשויים מתכת בעובי 3 מ"מ ועוברים צביעה בתנור. המחסנים ניתנים להרכבה עצמית, אך יש לציין שבמקרה זה אחריות החברה לנזילות איננה תקפה. המחסנים מתאפיינים במראה עץ טבעי שרבים אוהבים והם מתומחרים יחסית נמוך.

 

מחסני כתר פלסטיק – מחסני כתר פלסטיק הם שם דבר בישראל וגם בכמה מקומות בעולם. המחסנים מיוצרים בישראל (נקודה חשובה) והם עשויים לחלוטין מפלסטיק (מלבד מחברים וברגים אם יש). הפלסטיק הוא באיכות גבוהה ביותר והוא עמיד לכל תנאי מזג האוויר ובמיוחד לשמש הישראלית. לכתר יש מגוון רחב של דגמים מכאלו הנראים פשוטים ועד כאלו שנראים כמו בקתות מפוארות. המחסנים מאופיינים בכך שהם היחידים שמגיעים עם רצפה כלולה במחיר. המחסנים מתומחרים גבוה באופן יחסי אך מגיעים עם אחריות רחבת היקף ומתאימים להרכבה עצמית.

 

מחסני אגוז – מחסני אגוז מיוצרים בישראל גם כן. המחסנים עשויים PVC. המבנים הם מבנים מודולריים ואלו המחסנים היחידים שניתן למעשה להתאים כמעט לכל שטח שיש לנו בגינה. המחסנים מיוצרים בשיטות מתקדמות והם מתאימים לאקלים הישראלי. מחסני אגוז עשויים מפאנל כפול בעובי כולל של 6 ס"מ! הם יציבים ואיכותיים מאוד. המחסנים מתומחרים גבוה בהתאם לאיכותם.

 

מחסני יסמין – גם כאן מדובר על מחסני מתכת המזכירים מעט את ה – Arrow. מדובר במתכת מעט יותר עבה (4 מ"מ) אך במראה קצת פחות אטרקטיבי. לרוב זמן האספקה שלהם ארוך יחסית, אך מדובר במחסנים איכותיים עבור המחיר הנמוך יחסית שלהם.

 

ננסה לרכז את התכונות העיקריות בטבלה:

מותג

Arrow

כתר פלסטיק

מחסן אגוז

יסמין

חומר גלם

מתכת

פלסטיק

PVC

מתכת

האם מגיע עם רצפה?

לא

כן

לא

לא

משך אחריות

3 שנים

3-7 שנים תלוי בדגם

10 שנים

10 שנים

טווח מחירים

1700-3400 ש"ח

1800-6000 ש"ח

3000-7000 ש"ח

1900-4000 ש"ח

האם מתאים להרכבה עצמית?

למנוסים בלבד. מגביל את תנאי האחריות.

מתאים.

לא מומלץ.

למנוסים בלבד.

 

אז אחרי שסקרנו ועמדנו על ההבדלים, איך ניגשים לבחור את המחסן המתאים לנו?

ראשית צריך לזכור שמחסן היא קנייה ארוכת טווח, ולכן עלינו לתכנן קדימה. השאלה הראשונה עליה אנו צריכים לענות היא מהם צורכי האחסון שלנו? האם מדובר רק בכלי גינון, או שמא בכל טוב הבית (אופניים, טרקטורונים וכו’)?

לאחר שנענה על שאלה זו, נחליט על המיקום בחצר בו יעמוד המחסן וישתלב עם הנוף הכללי. תשובות אלו יספקו לנו את הגודל הרצוי של המחסן. באתרים המובילים ניתן לסנן את תוצאות המחסנים על פי גדלים וכך למצוא את המחסנים שמתאימים לנו.

הפרמטר הבא החשוב שיש להתחשב בו הוא ההרכבה של המחסן. הרכבת המחסן יכולה להיות משמעותית מבחינת מחיר. על פי הטבלה ניתן להבין שלא כל אחד יכול להרכיב את כל המחסנים ולכל מחסן ישנו מחירון הרכבה שונה (בהתאם למורכבות).

הפרמטר האחרון (לחלק מהאנשים הוא בהחלט יכול להיות הראשון) הוא המראה. זוהי החלטה סובייקטיבית לחלוטין וכמובן שאין החלטה מוטעית.

no-lazy